zaterdag 22 augustus 2009

Create4fun challenge 4 week 34

Het is zaterdag, dus challenge dag bij Create4fun!

Dit is mijn inzending voor deze week:
-stempelafdrukje Rachelle Anne Miller Birthday Monkeys ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit The Stack 6 van DCWV
-Nestabilities Scallop Circle Large
-Cuttlebug embossing 'Tiny Bubbles'
-swirl gemaakt met een Quickutz flourish stans
-een kantrandje, 4 flowers en 2 grote brads
-tekstje gemaakt in Word
Het afdrukje op deze kaart is ook te zien in mijn filmpje over het inkleuren met de Derwent potloden.

Het is de bedoeling dat je een kaart maakt met onderstaande sketch gemaakt door DT-member Bev.
Dit is de prijs die je kunt winnen:

De clearstempelset Licorice van Penny Black, dus zeker de moeite waard om mee te doen.
Maak een mooie kaart en plaats deze op de Create4fun Challengeblog!
Fijne zaterdag.

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je bezoek en je compliment! Ik ben ook volger bij jou geworden zodat ik jouw prachtige creaties kant volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach...wat een lief kaartje....helemaal goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind deze kaart Super !! ga je volgen hoor
    leuk dat je ook effe bij mij aan kwam bloggen
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen