dinsdag 29 september 2009

onverwachte post

Ik pakte net de post aan van de postbode en zag dat er een envelop voor mij bij zat. Ik keek naar de afzender en zag dat hij van José was, één van mijn 'vaste klanten' hahaha. Ik heb de envelop snel opengemaakt, want ik was heel erg benieuwd wat daar nou in zou zitten. Tot mijn grote verbazing zat hij helemaal vol met superleuke afdrukjes.



In de kaart die er bijzit schrijft José dat ik dit cadeautje van haar krijg, omdat ik haar bestellingen altijd zo goed afwerk. Wat een verrassing. Dat is toch helemaal niet nodig, maar wel heeeeeeeel erg leuk!!! José, wat vind ik dit lief van je. Ik ben er echt super blij mee. De afdrukjes zijn echt gaaf en ik heb nu alweer leuke ideetjes wat ik ermee ga maken.

Ik wil trouwens iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes op mijn blog, website en op het Hobbyjournaal. Ook voor al die mailtjes die ik elke dag krijg met van die aardige en leuke complimenten. Ik voel me zeer vereerd door al die complimenten en ga er af en toe gewoon van blozen als ik dat allemaal lees. Ik ben uiteindelijk pas 17 jaar, maar........ dit is pas het begin hoor. Jullie zijn voorlopig nog niet van mij af!!

7 opmerkingen:

  1. Zo leuk zeg, en wat lief van haar!
    Veel plezier ermee,
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje! Veel plezier ermee!

    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zeg... maar ik heb wel gelijk een vraagje... Die afdrukjes links onderaan... die ken ik niet, maar die zijn LEUKKKKK!!! Dus je begrijpt dat ik misschien van jou graag wil weten wat voor merk stempels dit zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karin,
    De afdrukjes links onderaan zijn ouderwetse Sarah Kay plaatjes uit een kleurboek gescand en geprint. Dus geen stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk voor je kan je weer lekker creatief mee aan de slag veel plezier ermee meis !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is je van harte gegund, Anne-Marije.

    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat zijn leuke dingen, waar je weer helemaal vrolijk van kunt worden he!

    BeantwoordenVerwijderen