vrijdag 4 september 2009

Serie tuinkaartjes 'voor de salon'

Mijn tante verkoopt mijn kaarten in haar schoonheidssalon. De voorraad was weer aardig op, dus mijn tante zat vreselijk 'in kaartnood', zoals wij dat noemen. Mensen waren al in paniek dat er geen kaarten meer waren haha.
De mensen die kaartjes bij mijn tante kopen houden van rustige kaarten met tuin- of bloemenplaatjes. Vandaar dat ik deze 5 kaartjes eenvoudig heb gehouden en voor mijn doen erg kaal. Toch vind ik ze wel mooi geworden. Ook heb ik weer mijn Franse roosjes gebruikt. Ik ben er echt verslaafd aan...











Voor al deze kaarten heb ik dit gebruikt:

-3d plaatje van Diny van de Lustgraaf
-scrappapier van Janneke Brinkman
-Cuttlebug embossing D'ivine Swirl bewerkt met Colorbox inkt
-Nestabilities Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-Prima flowers en satijnen roosjes

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes hoor Anne-Marije.. ze zullen vast weer de salon uitvliegen! haha. xxxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij zijn ze ook helemaal ok!
    Niets op aan te merken behalve dan dat ze zullen verkopen als broodjes...oeps! het was een schoonheidssalon zeker?!! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes allemaal...geen wonder dat ze zo weg zijn....schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig warme kaarten. Absoluut te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Ik kan best begrijpen dat de verkoop van je kaarten zo vlot gaat hoor! Prachtige, stijlvolle kaarten!!

    Alvast een fijn weekend!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen