donderdag 29 oktober 2009

beer mag mee

Vandaag weer een kerstkaart met deze keer een schattig Sugar Nellie afdrukje.



Ik heb hetzelfde papier van DCWV gebruikt als voor mijn vorige kaart.



Ik heb Stickles gebruikt op het mutsje, de sjaal, het jasje en de laarsjes.



-stempelafdrukje Sugar Nellie ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier en cardstock uit The Christmas Ultimate Stack van DCWV
-Stickles Frosted Lace en Lime Green
-Cuttlebug Stans Christmas
-Nestabilities Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-Snowflakes gemaakt met een Quickutz stans
-2 halfparels
-tekstje gemaakt met een tekststempeltje


Ik ben op het moment druk aan het leren voor mijn eerste toets/schoolexamenweek, die morgen begint. Er komen totaal drie van deze weken en dan nog in mei het eindexamen. Ik heb eventjes pauze genomen om dit bericht te plaatsen. Nu snel weer verder met leren!


12 opmerkingen:

  1. Veel succes en je kaartje is weer supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anne-marije
    je kaarje is heel erg leuk geworden
    heel veel succes met je toets/school examens
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Anne-Marije. Veel succes met leren. Ik hoop dat je mooie cijfers haalt, dan weet je waar je het voor gedaan hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne-Marije.

    Ik vind het een super mooi kaartje!
    En succes met het leren van je toetsen.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje weer....enne...veel sterkte met leren hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een hele mooie hoor!
    Nou veel succes met je schoolexamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow leuk zeg,echte kerstvrolijkheid,leuk designpapier heb je gebruikt en de stickels prima zichtbaar,helemaal leuk !!

    xx sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes op school!

    Je kaart ziet er prachtig uit, zo mooi ingekleurd!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart hoor! heel veel succes met de toetsen.. xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, prachtig gekleurd, en sterkte met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Anne-Marije,

    Leuk kaartje weer hoor en leuk dat je mijn volger bent geworden!

    Veel succes met je school!

    gr.Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaartjes heb je gemaakt!
    deze is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen