vrijdag 9 oktober 2009

Delfts blauw

Even 4 kaartjes voor mijn tante gemaakt. Zij is helemaal gek van deze plaatjes. Ik heb ze ook speciaal voor haar gekocht. De plaatjes komen uit een CardDeco Pyramids boekje. Ik hou niet zo van pyramids, dus ik heb alleen het eerste plaatje gebruikt en de rest weggegooid.... hihi. Ik heb ook nog een rood-wit-blauwe serie liggen om te plakken, die komt er dus nog aan.









Ik heb op alle kaartjes hetzelfde materiaal gebruikt:

-scrappapier van Joy!
-plaatjes van CardDeco
-Nestabilities Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-Cuttlebug embossing 'Victoria' bewerkt met Colorbox inkt
-gehaakte Grannies

Een hele fijne avond!

6 opmerkingen:

  1. I love it!
    Ik vind jou werk echt zo mooi!
    Deze 4 kaarten zijn ook weer prachtig.:D
    Ik zou jou nog wel eens in het echt zien werken ;)

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er erg leuk uit...tante zal weer blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes heb je weer gemaakt;)
    zo kun je de pyramide knipelle ook goed gebruiken bednakt voor de tip:P k heb ook ngo vele pyramide knipvellen liggen maar pyramide vind ik ook niks hihi
    liefe groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee van die pyramide vellen, ik hou er ook niet van, dit is een goeie oplossing. Je kaarten zijn in één woord schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die plaatjes zijn ook leuk en je hebt een mooie serie kaarten ermee gemaakt... super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he ff volger van je geworden. ik heb de bloemetjes bij je besteld. en zag je blogspot en dacht: ff spieken bij je ;)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen