maandag 5 oktober 2009

koude kikkers

Eindelijk weer een kaartje gemaakt gisteravond. Ik had het zaterdag zo koud, dus ik was wel in de stemming om kerstplaatjes te kleuren. :-) Niet dat ik het er warm van kreeg, ik had 3 lagen aan en mijn sjaal om, maar had het nog koud.
Dit is het eerste kerstplaatje... er volgen er dus nog meer. Mijn oma heeft ook wat 'Christmas Grannies' gehaakt. Ik vind ze wel erg mooi om op een kaart te gebruiken. Ook heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwe kerst-scrappapier. Ik heb namelijk weer een nieuwe Stack van DCWV. Ik ben echt dol op dat papier.



-stempelafdrukje Penny Black ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier en cardstock uit The Christmas Ultimate Stack van DCWV
-Nestabillities Large Classic Inverted Scalloped en Small Classic Inverted Scalloped
-Flourishes gemaakt met een Quickutz stans
-gehaakte Christmas Granny
-4 halfparels
-tekstje gemaakt in Word

10 opmerkingen:

  1. hallo anne-marije
    wat een GAAF kaartje heb je weer gemaakt

    echt heel mooi



    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super oma heb jij en je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje!
    Bedankt voor je bezoektje, ik ben al wat beter. Hoop voor jou dat je ook snel beter wordt, want het zo koud hebben is echt niet leuk. Ik was van de week ook precies een ijslolly :D
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anne-Marije

    Wat een bbbrrrrrrrriljant kaartje!

    Die Christmas Grannies van onze granny zijn ook erg leuk.

    Je hebt het weer leuk gedaan.

    -X- Martijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi anne-marije
    wat een gafe kaarten maak jij zeg;)
    echt geweldig
    liefe groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke eigenwijze kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen