zaterdag 26 december 2009

Create4fun challenge 22 week 52

Zaterdag, dus challengetijd bij Create4fun!



Deze week weer een sketch van mij:



Ik heb mijn lieve Bild Malarnas stempel gebruikt:



Dit is Tossa met taart. Ik vind het echt een liefje. Ik heb met een witte gelpen heel veel streepjes in het haar gezet en wat stipjes op de wangen.

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor mijn moeder die morgen jarig is!



-stempel Bild Malarnas ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van K&Company
-Nestabillities Large Classic Inverted Scalloped, Small Classic Inverted Scalloped en Standard Circle Large
-3 Prima flowers en 3 roosjes
-klein tekststempeltje

Dit is de prijs die je deze week kunt winnen:



Penny Black Clear Stamp Set Garden Friends.

Doe allemaal weer mee en plaats je kaartje op de Create4fun challengeblog!

Nog een hele fijne 2e kerstdag!

12 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor deze geweldige kaart. Ik ben er heeeel erg blij mee. Hij krijgt een ereplaatsje in de kamer!
    xxx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouwwwwwwww echt een yummie kaart
    toppie hoor

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmm je kaart ziet er uit om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anne-Marije,

    Leuk kaartje weer en een hele leuke sketch. Ga er meteen één mee maken.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Anne-Marije,

    Wat een prachtig kaartje zeg!
    Ik denk dat je moeder hem prachtig zal vinden!
    En al vast gefeliciteerd.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey anne-marije
    wat een schitterend kaartje
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief en mooi kaartje Anne-Marije.
    Alvast gefeliciteerd met je moeder en een hele fijne dag.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een lieffie inderdaad een heel leuk stempeltje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is prachtig geworden zeg.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card, beautiful colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh... wat een prachtige kaart! Super!!

    Ik wens je alvast een gezond, creatief en gelukkig 2010!!

    Liefs, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He, wat een leuke kaart weer en een super sketch voor Create4Fun. Ik ben begonnen met mijn kaartje, maar het gaat hier niet zo hard in de vakantie met alle kids thuis.

    BeantwoordenVerwijderen