dinsdag 2 februari 2010

Geniet van elk moment



Voor deze fleurige kaart heb ik het stempel 'Green Friends' van Penny Black gebruikt. Ik vind het echt een geweldig leuk plaatje.

De tekst Geniet van elk moment komt uit de Clearstamp set van Marianne Design. Ik vind hem wel goed bij deze kikkers passen, maar of beide kikkers nu zo genieten...



Ook heb ik eindelijk mijn Creatables van Marianne Design gebruikt. Ik had ze al een tijdje liggen, maar nog niet gebruikt. Ik vond het wel een goed moment om ze op deze kaart te doen. Ik vind wel dat als je ze stanst en embost het moeilijk te zien is dat de embossing naar voren komt. Daarom heb ik ze met inkt bewerkt. Ik heb de bloemen eerst gestanst en geembost en daarna terwijl ze nog in de stans zaten bewerkt met een sponsje met Colorbox inkt. Ik vind dat het geemboste deel nu meer naar voren komt en het is gelijk wat fleuriger.



-stempelafdrukje Penny Black 'Green Friends' ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het blokje 'brights' van Eline Pellinkhof
-Nestabilities Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-Creatables Stencil Flora
-2 half parels
-tekststempel uit
Clearstamp set van Marianne Design
-Colorbox inkt

Nog een fijne dag! Ik doe het even rustig aan vandaag, want ik voel me erg gammel. Ik denk dat ik iets van een griepje heb...

20 opmerkingen:

  1. wauw weer z,n schatig kaartje
    je maakt ze echt met bosjes
    hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend kaartje.
    geweldig die kleuren en het afdrukje vind ik echt schattig.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Anne-Marije!

    Alles komt zo mooi bij elkaar terug.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het echt weer een heel leuk kaartje!!
    Eenvoudig maar daarom juist zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart! De stempel is inderdaad heel koddig.
    Hopelijk voel je je al snel beter. Ikzelf zit ook met een verstopte neus en keelpijn. :S
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Heel lief schattig kaartje hoor, vind deze kikkers ook erg leuk!!

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super is ie simpel maar o zo mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supwerleuk kaartje....niet ziek worden hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is weer een prachtig kaartje geworden ook een erg mooie stempel.
    groetjes Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart weer anne-marije.
    Lieve groet,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heey anne-marije
    wat een schitterend kaartje erg leuk gedaan
    liefs en groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heee dat ga ik ook doen met de bloemen, bedankt voor de tip! en het plaatje van die kikker is inderdaad geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart! De stempel tovert gewoon een glimlach tevoorschijn... En wat past alles prachtig bij elkaar!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Anne-marije,

    wat een waw-kaartjes heb je gemaakt, die kikkertjes en het eekhoorntje heb je echt mooi ingekleurd. En wat een leuke bloemetjes, weer iets om op mijn verlanglijstje te zetten ;-) tof idee om ze te beïnkten.

    Groetjes en dikke kus,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje en van harte
    beterschap

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gorgeous card, love the cute pair of frogs.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer zo'n geweldig leuk en mooi kaartje! Prachtige kleuren en een lief stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen