donderdag 22 april 2010

Award!

Ik heb een award gekregen van Thea, Ida, Merit en Annemarie en van Samantha. Dank jullie wel! Ik ben er heel blij mee...
I received an award from Thea, Ida, Merit en Annemarie and from Samantha Thanks! I'm very happy with it...



Ik geef deze award door aan het hele design team van Phindy's Place, omdat ik vind dat ze allemaal prachtige kaartjes maken. De award is natuurlijk ook voor Phindy zelf...haar digi's zijn zo mooi.
I give this award to the whole design team from Phindy's Place, because they make all amazing cards.The award is for Phindy too...her digis are all so beautiful.

Ann English
Anne Ray
Annika Ryan
Cindy Royal
Emma Lockley
Jane Wetzel
Linda Payne
Lynda Nielsen
Mary B Giemza
Phindy
Sylvia Blum
Tammy Maynard

Gefeliciteerd met jullie award! Jullie verdienen hem...
Congratulations with your award! You deserve it...

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je Award.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan het hele designteam met jullie award !
    groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats on your super award Anne-Marije!

    And thank you so much for passing it onto me and also the phindys DT!!!

    love emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations and thank you-you are so sweet!

    BeantwoordenVerwijderen