woensdag 14 april 2010

stoer kereltje

Zaterdag heb ik voor een deel van mjin verjaardagsgeld een nieuwe digitale camera gekocht. Voor het fotograferen van mijn kaarten gebruikte ik altijd de camera van mijn ouders, maar nu wilde ik mijn eigen camera hebben. Mijn camera is natuurlijk veeeel beter dan die van mijn ouders, haha...hij heeft veel meer megapixels, zoom en een superlens. Ik moest mijn camera natuurlijk even uit proberen en dat is het leukste met een nieuw kaartje...
Saturday, I've bought a new digital camera from my birthday money. First I always use the camera of my parents for photographe my cards, but now I wanted to have my own. My camera is much better of course, LOL...he has got much more megapixels, zoom and a superlens. I have to try my camera and the best way to do that is with a new card...



Ik heb dit kaartje gemaakt met mijn nieuwe Softpencil digi, is het geen stoer kereltje? De tekst uit de Clearstamp set van Marianne Design vond ik er helemaal bij horen.
I made this card with my new Softpencil digi, isn't he a cool boy? The Dutch sentiment 'stoer kereltje', (cool boy) fits very good.



Ik heb er een lekkere fleurige kaart van gemaakt.
I've made a nice, blooming card.



-digistamp uit de Little Boys Collection van Softpencil ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Scrapbour
-Nestabilities Large Classic Inverted Scalloped
-Cuttlebug embossing Spots & Dots bewerkt met blauwe Colorbox inkt
-3 Prima flowers vastgezet met 1 grote brad
-Rick Rack Yellow
-jacks gemaakt met een Quickutz stans
-tekststempel uit Clearstamp set van Marianne Design

Vergeet de Phindy's Place Challenge Blog Hop niet! Je kunt nog steeds meedoen...
Don't forget the Phindy's Place Challenge Blog Hop! You can still join...

13 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je een nieuwe camera hebt...de foto's zijn heel goed hoor!!

    En je kaarten ook!!

    wat een mooie allemaal...mijn complimenten !
    xxmarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf en gezellig kaartje en
    je fotocamera doet het erg goed veel plezier
    ermee

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deine Karte ist so süß geworden!
    Die Farben gefallen mir gut und die Papiere und Embellies passen super zu dem niedlichen Motiv.

    Viel Spaß noch mit Deiner neuen Kamera,

    liebe Grüße,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leukkkkkk! Vind het gaaf hoe je de cuttlebug embossing hebt bewerkt, vind dat nog steeds lastig om te doen :-)

    Liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is een goede besteding van de verjaardagscentjes meis je foto is perfect gelukt en het kaartje is ook een TOPPER !!!

    groetjes en gefeliciteerd met je nieuwe desingners baantje !

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anne-Marije,

    Wat een lief maar ook inderdaad stoer kaartje heb je er van gemaakt.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje en super dat je in het design team mag komen.jammer dat ze geen vertaler hebben op hun site ik ben slecht in Engels

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh this is gorgeous, love the adorable image and colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig krullebolletje!!Enig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heey anne-marije
    wat een schitterend kaartje
    en je nieuwe camera fotografferd goed hoor echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen