woensdag 9 juni 2010

Digital sentiments by Softpencil

Elizabeth van Softpencil heeft nu ook leuke digi teksten gemaakt. Er zijn vijf verschillende sets. Elke set bestaat uit een tekst in drie verschillende talen met een leuk Softpencil plaatje erbij.
Elizabeth from Softpencil has also made funny digi sentiments now. There are five different sets. Each set contents one phrase in three different languages with a funny Softpencil image.



Het leuke is dat er in een set ook een Nederlandse tekst zit. Elizabeth had mij namelijk gevraagd of ik enkele teksten in het Nederlands wilde vertalen voor haar, omdat ze ook veel Nederlandse klanten heeft. Natuurlijk wilde ik dat voor haar doen.
Elizabeth asked me if I want to translate the phrases in Dutch, because she has many Dutch customers. Of course I would do that for her.



Ik vind deze teksten echt superleuk geworden.
I like these phrases very much.



Ze zijn vanaf nu verkrijgbaar in de Softpencil shop, dus ga er eens kijken...
They are available in the Softpencil shop from now, so take a look there...


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat er ook nederlandse teksten bij zitten. Gaan er nog meer komen?
    Hoeven we niet altijd de engelse te gebruiken.

    Gr. Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zeker met die NL-se teksten :-)

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen