zondag 4 juli 2010

Le Tour de France

Vandaag kwam de Tour de France door Hellevoetsluis. Ik hoefde nog geen 200 meter te lopen om de Tour te kunnen zien, dus ben ik natuurlijk even gaan kijken. De route liep langs het Voornse kanaal. Het was erg druk, maar wij hadden een mooi plekje.
Today was the Tour de France in Hellevoetsluis. It was about 200 metres from my home, so I was going to look, of course. The route passes the Voornse kanaal. It was very busy, but we had a nice place.



De reclamekaravaan.
The publicity cars.



En natuurlijk de renners. Ze gingen echt heel snel voorbij, maar ik heb ze wel goed kunnen zien.
And the cyclists of course. They were gone in a few seconds, but I've seen them.



Ik had de Tour de France al 3 keer eerder gezien in Frankrijk. Het was heel apart om het zo dicht bij huis te kunnen zien.
I've seen the Tour de France 3 times earlier in France. It was very special to see it so nearly by home.

Het was erg warm en zonnig vandaag. In de 2 uurtjes dat ik naar de Tour heb gekeken ben ik helemaal verbrand. Mijn armen zijn vuurrood nu... :-(
It was very hot and sunny today. In the 2 hours that I was watching the Tour I'm totally burnt. My arms are so red now... :-(

6 opmerkingen:

  1. Was gaaf om te zien he.... wij waren helaas net te laat om de reclamecaravans te zien :( ze waren wel erg leuk..

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's echt wel een spectaculaire reclamestoet he. Doe er maar een goeie aftersun op en hopelijk is de pijn dan gauw over want dat doet geen deugd he.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That seems like great fun!!!

    Oh you live in Hellevoetsluis? I think I have even passed through there a few years ago when I visited my mother in Holland!!!

    Greetings from Charlotta in Sweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, bij onze Wim in Edegem (België) is de tour ook langs geweest. Spijtig van de valpartijen op het laatste.
    Smeer je maar goed zoals Lin zegt, aftersun heeft je lichaam nu echt nodig.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was wel geweldig he Anne-Marije. Wij wonen in de buurt van Goes en zijn met een hele groep ernaar toe gefietst! Wat een happening!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk hè, Heb je nog leuke goodies gescoord? of doen ze dat niet meer? ik ga nooit meer naar de tour kijken, één keer heb ik de finale op de Champs Elysées gezien, dat was me een feest!!Maar wel heel erg druk! Veel leuker om ze zo langs te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen