zondag 24 juli 2011

Bye bye Create4fun!

Zoals jullie wel gemerkt hebben doe ik op het moment bijna niets meer voor Create4fun.... Met moeite krijg ik mijn maandelijkse challengekaartje af, maar dat is dan ook het enige. Als ik in een team zit wil ik daar alles voor doen, maar dat lukt me gewoon niet... Ik heb het zo druk met mijn winkeltje dat ik bijna zelf een team nodig heb... ;-)
Dat is dus ook de reden waarom ik besloten heb om te stoppen als Create4fun Design Team Member. Ik heb ruim 2 jaar in het team gezeten, dus vind het nu een mooi moment om afscheid te nemen. Ik hoorde bij één van de eersten die in het team kwamen. Ook heb ik het langst van iedereen in het team gezeten... Ik heb een hele leuke tijd gehad in het Create4fun Design Team en wil Create4fun, met name Jolanda, daarvoor bedanken!



So as you've maybe noticed I'm not doing much for Create4fun at the moment. It's difficult to get my monthly challenge-card finished and that's the only thing what I do. When I'm in a team I want to give everything for it and I can't do that now... I'm so busy with my shop that I nearly need my own team... ;-) That's the reason why I've decided to stop being a Create4fun Design Team Member. I've been in the team for more than 2 years, so now it's a nice moment to say goodbye. I was one of the first who was entering the team. I've also been as the longest in the team... I've had a very nice time in the Create4fun Design Team and want to say thanks to Create4fun, especially Jolanda!

6 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je gaat stoppen meid! Maar ik vind het wel een goed teken, dan gaat het goed met je winkeltje, neem ik aan! We hebben genoten van je kaartjes! Ik blijf je volgen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't is heel jammer maar ik begrijp je beslissing. En zoals Sanne zegt, 't is leuk dat het zo goed met je winkeltje gaat en dat is toch ook een droom die uitkomt he.

    Als je een DT'er nodig hebt voor je winkeltje, geef je maar een seintje he ;-)

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik begrijp het heel goed hoor. Maar dit betekent wel dat het met je winkeltje heel goed gaat en dat is voor jou natuurlijk heel belangrijk en fijn. Mocht je hulp nodig hebben, dan weet je me te vinden. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, maar wel een goed teken.
    Wanneer je hulp nodig hebt laat je het maar weten, hé!
    Kaartjes komen er snel aan! ;)
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Begrijpelijk dat je gaat stoppen nu je het te druk krijgt met je eigen winkletje Anne-Marije!
    Heel veel succes met de dingetjes die je verder nog gaat doen en met je winkel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. begrijpelijk dat je gaat stoppen maar het is een teken dat het goed gaat met je winkel.
    als je DT'ers nodig hebt, geef maar een seintje

    mvg,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen