vrijdag 8 juli 2011

Phindy's Place challenge #63

Het is vrijdag, dus alweer tijd voor een nieuwe challenge van Phindy's Place!
It's Friday, so it's already time for a new c
hallenge from Phindy's Place!



Deze week is het thema buttons...
This week the theme is buttons...

Voor mijn DT-kaartje heb ik de digi Big Boots to Fill gebruikt, een stoer jongetje... Ik vond deze digi ook wel heel geschikt voor een kaartje voor mijn oom. Hij is nu al een maand druk aan het klussen in zijn nieuwe huis, dus wordt het tijd om een kaartje te sturen.
For my DT-card I've used the digi Big Boots to Fill, a cool guy.... I think this digi is very suitable for a card for my uncle. He's been busy in his new home for a month now, so time to send a card.



Derwent Coloursoft pencils:C070-C090-C180-C300-C310-C560-C580-C590-C600-C630-C640-C650-C660-C680

Eindelijk kon ik mijn 'schroef-brads' gebruiken... Ik heb ze al een tijdje in huis, maar had ze nog steeds niet gebruikt. Op deze klus-kaart passen ze perfect... ;-)
I could finally use my 'screw-brads'... I have them at home for a while, but haven't still used them. On this card they fit perfect... ;-)

Op het kleine schuine stukje heb ik een stiksteekje gemaakt. Het was even een werkje, maar het resultaat is erg leuk...
I've made some stitching on the little piece. It was a quite work, but I like the result...

Ik heb de kaart niet al te druk gemaakt, want dat vind ik niet zo passen bij een mannenkaart.
I haven't made the card very full, because I think that doesn't belong to a mancard.



-digistamp Big Boots to Fill from Phindy's Place coloured with Derwent Coloursoft pencils
-designpaper from Basic Grey
-Papicolor cardstock
-2 buttons
-4 crew-brads
-sentiment made on the computer

Doe je ook mee met deze leuke challenge? Plaats je kaartje op het Phindy's Place Challengeblog.
Do you join in this funny challenge? Put your card on the Phindy's Place Challengeblog.

Nog een fijne dag! Ik moet werk van 1 tot 6 en daarna heb ik lekker weekend...
Have a nice day! I have to work from 1 till 6 and then I'll have weekend...


15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart weer!!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit weer. Het jongetje is erg schattig met die laarzen en die hamer. Is wel een goed idee van die schroefbrads; heb ze ook, maar nog nooit gebruikt. Heel fijn weekend vast! Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig stempeltje is dit. Erg leuk kaartje zo met die schroefbratzs. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig dit ventje met die "mega"schoenen.
    je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje weer.
    Heb je weer mooi gemaakt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Anne-Marije. Fab paper to go with your great image. Lovely card.
    Tine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Anne-Marije.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke lieve geinige afdrukje, een jochie met te grote laarzen aan.!!
    erg leuk gemaakt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is dit een leuke kaart Anne-Marije!
    Dat jochie is echt wel leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh this is fabulous and love that image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart anne-marije
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card and perfect for a guy. Love the papers and the metal brads.
    Hugs!
    Cec

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is wonderful. Your coloring is lovely and the screw brads are perfect with this image. Great manly card.

    BeantwoordenVerwijderen