zaterdag 15 september 2012

2 nieuwe Design Team leden

Het is zover, vandaag maak ik bekend wie de 2 nieuwe AnMaCreatief Design Team Members zijn.

 

Samen met mijn Design Team Members Helen, Lins en Lotte hebben wij 2 enthousiaste dames gekozen uit alle inzendingen die we hebben ontvangen op de DT-Call.
De 2 dames hebben een geheel eigen stijl en zijn een goede aanvulling op het AnMaCreatief Design Team.

Welkom in het team Adriana & Judith!

Ik kijk er erg naar uit om met jullie 'samen te werken'. Wil je meer weten over Adriana & Judith? Op het AnMaCreatief webshopblog stellen zij zich aan jullie voor, dus neem daar eens een kijkje.

Om  11 uur kom ik terug met een ander bericht in verband met het 1-jarig bestaan van het AnMaCreatief Design Team. Ook komt er om 11 uur een leuke prijsvraag online op het Webshopblog, dus houd de beide blogs in de gaten.

Tot zo!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een volger bij hoor, wat een verrassing hé. Alles is nu in werking. Ik kijk er erg naar uit om met het team samen te gaan werken. Bedankt voor deze kans.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat dames en heel veel plezier in dit leuke team met alle leuke spulletjes uit de winkel!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen