woensdag 2 juli 2014

Granny is jarig!

Hiep hiep hoera, vandaag is Design Team Member Granny jarig! Lieve oma, van harte gefeliciteerd met uw 80ste verjaardag! Ik hoop dat u een fijne dag heeft samen met opa...

Natuurlijk heb ik een verjaardagskaart gemaakt voor oma. Oma vindt de kaarten met een inkt-achtergrond die ik een tijdje terug gemaakt heb erg leuk, dus heb ik voor haar ook zo'n 'inkt-kaart' gemaakt.


De achtergrond heb ik gemaakt door wat 'vlekken' Memento inkt met de Joy! daubers in een ronddraaiende beweging aan te brengen. Ik leg altijd een craft sheet onder mijn vel papier, dat vind ik fijn werken. Daarna heb ik met Mask Stencils van Dutch Doobadoo wat patroontjes aangebracht. Als laatste heb ik het CraftEmotions stempel Field Flowers er overheen gezet met Memento inkt Tuxedo Black.


Toen ik de inkt-achtergrond voor oma had gemaakt had ik de smaak te pakken en heb ik gelijk nog een achtergrond gemaakt...



Ik heb deze achtergrond op dezelfde manier gemaakt. Ik heb alleen andere kleuren inkt gebruikt.

Gebruikte materialen voor beide kaarten:

-CraftEmotions Kraft Cardstock-Krijtwit
-Papicolor Cardstock zwart
-Dutch Doobadoo Mask Art-Chicken Wire
-Dutch Doobadoo Mask Art-Faded Dots
-Dutch Doobadoo Mask Art-Fabric
-CraftEmotions clearstempel-Field Flowers
-Memento Inkt Tuxedo Black (voor stempel)
-Nellie Snellen Heat Resistant mat
-Joy! daubers

Kaart voor oma:


Memento Inkt:
-Cantaloupe
-Sweet Plum
-Pistachio 
-Rich Cocoa


Memento inkt:
-Rose Bud
-Angel Pink
-Sweet Plum
-Pistachio


Een hele fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Lieve Granny, van harte proficiat met je verjaardag!
    Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt; heel mooi met die kleurtjes. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een kei ben je hierin, dit is echt helemaal jouw dingetje heb ik zo het idee. Lekker met je stencils en stempels aan de gang. Het geeft een prachtig kleurrijk effect. Jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk met je lieve Granny. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Granny, ik hoop dat je een hele fijne dag hebt. Je kaart is ontzettend mooi, zo prachtig zoals je die kleuren in elkaar laat overlopen, mooie stempels, top!
    fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit toch mooi gedaan! Prachtige kleuren en wat een geweldige kaarten heb je zo.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen