maandag 1 juni 2015

AnMaCreatief challenge 45 - juni 2015

De nieuwe maand is begonnen, dus is het tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge op het Webshop AnMaCreatief blog...

De opdracht voor de juni challenge is: Bingo





















Je kiest een rijtje uit op de bingokaart om die materialen vervolgens te verwerken op je creatie. Je kunt een horizontaal, verticaal of diagonaal rijtje maken. Meerdere rijtjes of een volle kaart mag natuurlijk ook.

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco of haakcreatie zijn.

Dit is de prijs die je kunt winnen met de challenge:
















My-Besties clearstempel-Carley Rose & My-Besties clearstempel-Sisters

Helaas is het mij ook deze maand niet gelukt om een voorbeeld voor de challenge te maken. Inmiddels heb ik wel wat materialen klaarliggen om wat te gaan maken, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen.
Gelukkig heb ik een team met allemaal lieve dames die wel een voorbeeld hebben gemaakt voor de juni-challenge.

Neem snel een kijkje op de blogs van mijn Design Team dames om hun mooie creaties bekijken: AdrianaAnnekeEllenHelenJudith en Margreet

De challenge loopt tot en met 30 juni.

Doe jij ook gezellig mee met deze challenge? Voeg dan je creatie toe aan Mister Linky op het Webshop AnMaCreatief blog.

Een fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Gisteren viel denkelijk door de storm internet weg. Had nog wel gelezen dat jullie een nieuwe bingo challenge hadden.
    Kon mooi meedoen met parels, bloemen en roze.
    Leuk die bingo. Ik ga er nog eentje maken maar dan een andere regel.Succes met jullie challenge. Dat er maar veel mogen meedoen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge hebben jullie, voor iedereen is hier wel een leuke kaart te maken, alleen hoop ik niet op deze prijs, ik heb nl. geen kleurpotloden om stempels in te kleuren, groejtes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen