dinsdag 16 juni 2015

Hoera Sanne is geslaagd!

Het is al meer dan een half jaar geleden dat ik een kaart of andere creatie gemaakt heb. Door alle drukte met de webwinkel kwam ik er gewoon niet aan toe om te knutselen. Natuurlijk heb ik wel mijn Design Team voor alle prachtige voorbeelden, maar het is ook wel eens leuk om zelf weer iets te maken.
Vorige week heeft mijn nichtje de uitslag van haar examen gekregen. Ze is geslaagd, dus dat is een kaartje waard. Ik vond dat we het niet konden maken om haar een 'gekochte kaart' te geven. Voor mij dus een goede reden om eindelijk weer eens wat te maken.


Afgelopen zaterdag hebben we de kaart (en een cadeautje) aan mijn nichtje gegeven. Ze vond hem erg leuk, dat is altijd leuk om te horen.

Ik heb de 'geslaagde egel' van Penny Black gebruikt. Deze egel is gestempeld met Memento Ink Tuxedo Black en heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.


Derwent Coloursoft Potloden: C010-C400-C460-C510-C550-C560-C650-C670-C680

De basis van de kaart is CraftEmotions kraft cardstock zwart. Erg mooi en stevig cardstock.

Het mooie scrappapier is van BasicGrey en komt uit het blokje Vivienne. Je kunt alle velletjes uit dit blokje goed met elkaar combineren.


De ballonnen, de strik en de swirls heb ik gemaakt met Creatables van Marianne Design. De banners, links achter het plaatje en rechtsboven met tekst, zijn gemaakt met een Marianne Design Craftable.

Het plaatje, de banner met tekst, de witte ballon en het witte bloemetje heb ik voorzien van Memento Ink Pear Tart. Ik heb de inkt aangebracht met een Joy! Dauber.



-stempel van Penny Black ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-BasicGrey paperpack Vivienne 6x6
-CraftEmotions Kraft Cardstock Zwart 30,5x30,5
-Marianne Design Creatable-LR0110 Ribbon Flower 3
-Marianne Design Creatable-LR0326 Bow Medium
-Marianne Design Creatable-PP1401 Party Balloon
-Marianne Design Craftable-CR1299 Banners
-Martha Stewart Pons (wit bloemetje)
-Parels 6 mm Zwart
-Resin Flower Daisy Zwart
-Marianne Design Pearl Brad (voor de strik)
-Memento Ink Pad Tuxedo Black (voor egel)
-Memento Ink Dew Drop Pear Tart
-Joy! Dauber
-Aleene's Quick Dry Tacky Glue (voor parels, resin flower en swirls)
-Tekst gemaakt op de computer


Een fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan. En net wat je schrijft je kan het niet maken een gekochte kaart te sturen. Dit wordt gewaardeerd. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om weer eens een kaartje van je te zien! En je kunt het nog hoor ☺. Dit exemplaar is erg gaaf gemaakt: leuke stempels en de details maken het helemaal af.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen